01: Gra Fibrokrolling
Gra dla osób związanych z Service Desk (użytkownicy / IT)
Czas (godz): 4
Cena netto (osobę): 500 PLN
02: Umowy zapewnienia poziomu usług – SLA, OLA, U
Specjalistyczne warsztaty dla obszaru wdrażania umów SLA
Czas (godz): 16
Cena netto (osobę): 2450 PLN
03: Wdrożenie Service Desk czyli Centrum Obsługi Użytkowników
Specjalistyczne warsztaty przygotowane na bazie metodyki SLM™Lite dającej szansę na uzyskanie szybkich efektów, nie blokując jednocześnie późniejszej możliwości wdrażania kolejnych złożonych modeli operacyjnych, jak również najlepszych światowych praktyk skutecznego i efektywnego zarządzania usługami IT - ITIL®
Czas (godz): 16
Cena netto (osobę): 2300 PLN
04: Gra strategiczna '5-ty element' w oparciu o SLM
Gra menadżerska 5 ty element dla IT i Klientów Wewnętrznych z zakresu zarządzania usługami IT
Czas (godz): 8
Cena netto (osobę): 1500 PLN
05: Service Desk Manager - rola i zadania
Specjalistyczne warsztaty dla obszaru Service Desk Managera
Czas (godz): 16
Cena netto (osobę): 2450 PLN
06: Zarządzanie Satysfakcją Klienta
Specjalistyczne warsztaty dla obszaru Satysfakcja Klienta IT
Czas (godz): 16
Cena netto (osobę): 2100 PLN
07: Komunikacja w organizacji
Szkolenie umożliwia poznanie podstawowych celów, zasad i technik z zakresu komunikacji. Szkolenie przybliża naturę komunikacji w firmie, prezentuje podstawowe wyzwania, podejścia i techniki organizacji tego zagadnienia.
Czas (godz): 16
Cena netto (osobę): 2100 PLN
08: Zarządzanie Usługami IT
Warsztaty stanowiące wprowadzenie do zagadnienia zarządzania usługami IT (IT Service Management ITIL®)
Czas (godz): 4
Cena netto (osobę): 500 PLN