ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management
ITIL® to jeden z najpopularniejszych modeli na świecie, zjednujący sobie w naszym kraju coraz szersze grono sympatyków. Obecnie coraz więcej osób pracujących w dużych, uznanych firmach może pochwalić się certyfikatem ukończenia szkoleń, bądź akredytowanym przez PeopleCert egzaminem. ITIL® powstał z myślą o przedsiębiorstwach korzystających z produktów IT a jego zadaniem jest określenie sposobu, w jaki powinno być prowadzone zarządzanie informatyzacją, aby najlepiej spełniała swe zadanie wewnątrz firmy.
Wdrażanie ITIL® znacznie podnosi jakość świadczonych usług informatycznych wewnątrz firmy, dlatego podnoszenie kwalifikacji o wiedzę z zakresu modelu proponujemy zwłaszcza managerom i pracownikom działów informatycznych, odpowiedzialnym za jakość i eksploatację sprzętu i aplikacji IT. W nowoczesnym przedsiębiorstwie, jak wiemy, komputeryzacja ma ogromne znaczenie, dlatego chwilowy nawet paraliż tej komórki może doprowadzić do dużych trudności w prawidłowym funkcjonowaniu całości a co za tym idzie – do obniżenia wydajności i w efekcie - strat.
Z wiedzy, jaką dostarcza ITIL®, mogą korzystać zarówno duże, komercyjne przedsiębiorstwa, małe, rozwijające się firmy, czy organizacje rządowe.
Proces nauczania zaczynamy od podstaw, czyli od szkolenia i egzaminu ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management. Ze swojej strony zachęcamy Słuchaczy do zbierania kredytów pozwalających na otrzymanie tytułu ITIL® EXPERT.
ITIL® wprowadził nowy cykl życia, na który składają się publikacje: Service Strategy (Strategia usług), Service Design (Tworzenie usług), Service Transition (Wdrażanie usług), Service Operation (Utrzymanie usług), Continual Service Improvement (Ciagłe doskonalenie usług).
Serdecznie zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach, prowadzonych przez wykwalifikowanych i doświadczonych trenerów. Po ukończeniu szkolenia proponujemy Państwu uwieńczenie nauki egzaminami akredytowanymi przez PeopleCert.
Metoda szkolenia: wykład oraz ćwiczenia praktyczne
Czas szkolenia: 3 dni po 8 h (24 h)
Cel szkolenia: Poznanie podstawowych pojęć, definicji, ról i odpowiedzialności wg ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management, przygotowanie do egzaminu.
Certyfikat: Certyfikat uczestnictwa + po zdanym egzaminie Certyfikat wydany przez PeopleCert.
Zakres szkolenia: Przedstawienie koncepcji organizacji IT jako dostawcy usług informatycznych. Poznanie najlepszych światowych praktyk skutecznego i efektywnego zarządzania cyklem życia usług od strony operacyjnej, oraz ciągłego doskonalenia procesów i dostarczanych usług. Poznanie podstawowej znajomość definicji, ról i odpowiedzialności wg ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management, przygotowanie do egzaminu.
Adresaci szkolenia:
- Service Level Manager
- Service Manager
- Incident Manager
- Problem Manager
- Change Manager
- Release Manager
- Configuration Manager
- Security Manager
- Kierownik Sekcji Monitoringu
- Kierownik Service Desk
- Kierownik Utrz. Infrastruktury
- Specjalista/Analityk Infrastruktury
- Kierownik Utrz. Aplikacji
- Specjalista/Analityk Aplikacji
- Kierownik Centrum Testów
- Specjalista/Analityk Testów
- Project Manager IT
- Architekt IT
- Programista
- Dyrektor / vice Działu IT
- Koordynator Komunikacji IT
- Klient
- Odbiorca biznesowy
- Przedstawiciel Klienta
- Użytkownik
Zapraszamy do zapisów na szkolenia i egzaminy ITIL® >> Kontakt